EMT Valencia
Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia
Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15
La pàgina web corporativa, junt amb l'APP i l'estimació d'arribades via SMS i panells electrònics, són els instruments informatius en ‘temps real' més valorats pels clients de l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT). De fet, l'ús de la pàgina web d'EMT ha crescut un 9% al llarg de l'any 2013, superant el seu rècord de visites amb més de 2 milions registrades.
Amb un número mensual de visites d'al voltant de 175.000, són els mesos de gener, abril i desembre, les dates en què s'ha registrat un nombre més gran de visites, este últim motivat per la promoció de recarrega online de Bonobús Plus que va posar en marxa l'entitat. És tal el creixement d'ús de la web que en un dia laborable rep una mitjana de 6.000 accessos, el 40% procedents de mòbils i/o tablets, en la que els visitants passen uns 4 minuts de mitja en ella.
Entre les múltiples ferramentes, la més utilitzada per la seua funcionalitat és ‘Gestiona el teu temps' amb la que l'usuari, amb independència d'on es trobe, pot conéixer els minuts que resten perquè la seua línia d'autobús passe per la parada indicada. En concret, cada dia es fan més de 5.200 consultes d'este tipus.
Una altra de les ferramentes que potencien i faciliten els desplaçaments de forma sostenible és la de ‘Calcula la teua ruta'. La possibilitat que té un usuari de realitzar una búsqueda i configurar el seu itinerari en els diversos modes de transport sostenible que oferix la ciutat a través del motor de rutes multimodal, amb el que EMT València és pioner a incorporar al bus, metro i tramvia, modes com anar a peu, la bici particular i la de lloguer pública ‘Valenbisi', i inclús de poder combinar el seu ús, a través de tres possibles solucions, està sent cada vegada més valorada i utilitzada per ciutadans i visitants per a gestionar la seua mobilitat amb de 3.046 usos de mitja al dia.
La importància de conéixer el saldo de la targeta Móbilis d'EMT, fa que també esta ferramenta es trobe entre les més utilitzades. A este respecte, cal destacar la importància que està adquirint el nou servici que des del passat mes de setembre, l'entitat està oferint als usuaris, com és la recàrrega online, aconseguint en pocs mesos una mitjana de 1.358 visites diàries que seguix en augment.
Des de la seua posada en funcionament fins a finals de 2013, este servici ha facilitat la recàrrega de 25.716 títols propis de l'entitat com Bonobús Plus i EMTJove, sense que el client haja hagut de desplaçar-se a cap punt de venda autoritzat, simplement a través de la pàgina web, amb independència del lloc en què es trobe l'usuari o l'hora que siga, potenciant així un ús més accessible del transport públic urbà.
Un altre dels servicis en auge és l'aplicació (APP) per a ‘smartphones' d'EMT, llançada a l'octubre del 2012, amb la que els ciutadans també accedixen de manera directa i des de qualsevol lloc a tota la informació sobre el servici que presta l'entitat.
Al llarg de 2013 s'han comptabilitzat més de 114.000 descàrregues, la qual cosa unit a les comptabilitzades en els últims mesos de 2012, fan un total de 144.000 descàrregues registrades des de la seua posada en funcionament, i és que la senzillesa d'ús de l'aplicació i la independència que proporciona per a accedir a la informació són les claus del seu èxit.
La mitjana de descàrregues d'este 2013 se situa en 9.500 mes, sent majoritàriament de procedència de mòbils amb sistema operatiu Android.
La bona acollida i gran acceptació d'ús també es reflectix en les valoracions que els usuaris fan de l'aplicació, amb un 4'3 de mitja sobre 5, en els ‘markets' d'Android (conegut com Google Play) i d'iOS iPhone (AppStore). Tot això, ha fet que EMT València ja estiga treballant en una actualització de l'APP, que milloraria la versió actual quant a contindre informació detallada sobre les línies i horaris, com a resposta als comentaris aportats pels usuaris, així com oferir també la possibilitat de realitzar la recàrrega online (via APP), tal com ja es pot realitzar a través de la web, iniciativa pionera a nivell nacional, dels títols propis de l'entitat com són el Bonobús Plus i l'abonament mensual EMTJove.
I encara que les ferramentes de consulta d'informació i gestió en temps real anteriorment descrites són de caràcter gratuït, el servici de SMS (21 77 12) amb el que poder consultar informació de gran utilitat com el saldo de la targeta Móbilis d'EMT, o bé, l'estimació del temps d'arribada de l'autobús, seguix en ple ús.
Així este servici de consulta a través de missatge de text ha rebut i contestat durant l'any 2013, més de 65.000 missatges, la majoria d'ells, centrats a conéixer el temps que resta perquè l'autobús passe per la parada.
Les facilitats que oferixen les noves tecnologies no passen desapercebudes per als ciutadans, que són conscients que el seu ús facilita en gran manera molts aspectes del dia a dia. També en la mobilitat dels valencians i valencianes és un factor fonamental. Conscient d'això, l'Empresa Municipal de Transports de València aplica i perfecciona totes les ferramentes tecnològiques que posa a disposició dels usuaris per a oferir solucions ràpides i eficaços a les seues necessitats desplaçaments.
Gener | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Febrer | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Març | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
abril | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Maig | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Juny | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Juliol | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Agost | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Setembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Octubre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Novembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Desembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |