Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
-

EMT Valencia

Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia

Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15

L'entitat incrementa el servici en 46 línies de la xarxa i oferix 3'3 milions de places per a facilitar la mobilitat durant les falles en els autobusos urbans

EMT VALÈNCIA OFERIRÀ SERVICI ININTERROMPUT DES DE LA NIT DE LA PLANTÀ FINS A LA MATINADA DEL DIA 20 DE MARÇ

Posa en marxa un servici directe que unix els punts de concentració de les línies d'autobusos i després de l'èxit de les passades edicions, reforça la informació a ‘peu de carrer'

Servici ininterromput des de l'esperada ‘Nit de la Plantà' fins a la matinada del dia 20 de març, sobre les 03'00 hores, quan ja hagen cremat els principals monuments fallers després de la ‘Cremà'. Eixa és la base i la finalitat del dispositiu que l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) ha dissenyat per a donar servici els dies grans de falles que van des de la nit de 15 al 19 de març, ambdós inclosos.

Amb 3'3 milions de places oferides per a estos dies, l'entitat incrementa el servici de fins a 46 línies, la qual cosa significa que el 85% de la xarxa es reforça. Els augments especials s'inicien la nit del 15 de març amb el servici nocturn d'autobusos. Des de les 22'30 hores, cada nit es duplica l'oferta de les 12 línies nocturnes fins a les 03'00 de la matinada, aconseguint millorar notablement les freqüències de pas per parada.

Esta oferta es potencia per 14 línies que prestaran servici 24 hores al dia des de les 03'00 de la matinada del 15 al 16, fins a les 03'00 hores del 20 de març, una vegada haja finalitzat la ‘Cremà' de les falles. Les línies triades per cobrir majors àrees d'influència de la ciutat i ser de les menys afectades per desviacions són la 2, 3, 9, 16, 19, 27, 60, 62, 71, 72, 79, 80, 89 i 90.  Tot este servici d'oferta permanent es completa amb la prolongació del servici diürn de fins a 20 línies: 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 19, 28, 29, 31, 32, 40, 67, 70, 71, 81 i 95. Totes elles intensifiquen el seu servici els dies de màxima activitat fallera com són el 16, 17 i 18, fins a les 02'00 de la nit del 18 al 19, mentres que la matinada del 19 al 20 de març, allargaran el seu horari de servici fins a les 03'00 hores.

Per a tots aquells valencians i visitants que necessiten creuar la ciutat d'una manera ràpida i directa, EMT ha dissenyat una línia de Servici Directe  (SD) que connectarà els principals punts de concentració de les línies d'autobusos de l'entitat, unint entre les zones de limitació de línies procedents de l'est i nord de la ciutat i les del Sud i Oest.

Així esta línia, que tindrà una freqüència de pas de 10 – 15 minuts, estarà en marxa del 16 al 19 de març, connectant des de la zona de Tetuan/Palau Justícia/Glorieta i zona comercial del centre fins a Plaça d'Espanya.

0307-rueda-prensa-fallas-20

Amb tot este complet dispositiu, EMT València pretén “mantindre i millorar el servici en les zones afectades per desviacions potenciant, per a això, la comunicació entre els distints barris de la ciutat per a poder facilitar i resoldre la mobilitat i accessibilitat de veïns i turistes als diversos actes fallers programats”, ha explicat el president de l'entitat, Alberto Mendoza.

PROXIMITAT AMB LA FESTA FALLERA

Davall el lema ‘En falles disfruta València amb EMT', i després de l'èxit de les passades edicions, l'entitat hi ha disposat tornar a potenciar la proximitat i unió d'EMT València amb la pròpia ciutat, les seues arrels i costums.

D'esta manera l'empresa reforça la informació a ‘peu de carrer' per a contribuir a aclarir dubtes i recomanar trajectes de forma personalitzada segons els interessos. Amb tot això, EMT instal·larà, d'una banda, 4 punts fixos informatius, un més que en anys anteriors, en llocs ‘clau' de la ciutat com és la Plaça de l'Ajuntament (C/ Sant Vicent cantó amb C/Mª Cristina), enfront de l'estació del Nord (C/Xàtiva- Institut Lluís Vives), en les Torres de Serrans (concretament en el carrer Navellos), i com a novetat en la Plaça d'Espanya; mentres que un total de 9 informadors itinerants, coneguts popularment com les ‘Jaquetes Roges', estaran resolent dubtes i recomanant trajectes en diversos punts estratègics del ‘cap i casal' com són la Plaça de l'Ajuntament, Pintor Sorolla, Plaça Sant Agustí, Plaça Reina, Mercat Central – Baró de Càrcer, Poeta Querol, Palau de Justícia/Glorieta i en la falla que guanye el primer premi de la Secció Especial.

0307-rueda-prensa-fallas

A més, tot este dispositiu de ‘informació a peu de carrer' es reforça amb l'atenció que s'oferix en les Oficines d'Atenció al Client (OAC) d'EMT, situades en Plaça Correu Vell i en les instal·lacions de Metrovalencia del carrer Colon. Fins al dia 15 inclusivament, ambdós oficines atendran en persona i via telefònica en horari habitual, de 09'00 a 19'30 hores en Pl. Correu Vell, i de 10-14 i de 17 a 20 hores en Colon, mentres que els dies del 16 al 19 de març, es podrà consultar qualsevol dubte sobre la xarxa d'EMT en el telèfon d'Atenció al Client (96.315.85.15) de 10 a 20 hores ininterrompudament tots els dies.

GUIA PER A MOURE'T EN FALLES AMB EMT

Perquè la comunicació que reben els valencians i turistes sobre el servici que EMT hi ha disposat siga efectiva, l'entitat ha editat un fullet informatiu, amb  una tirada de 85.000 impressions.Amb el títol ‘Guia per a moure't en Falles amb EMT', l'empresa d'autobusos plasma en un sol fullet tota la informació rellevant per a disfrutar de les festes josepetes.

Així, esta guia inclou de manera  gràfica el servici directe que enguany oferirà l'entitat entre els principals punts de concentració d'autobusos d'EMT, així com quines línies agafar per a visitar les principals falles de la ciutat, el servici especial de 24 hores, on pot agafar la gent l'autobús depenent d'on es trobe, en quins llocs tenen punts informatius de l'entitat, així com els títols més recomanats i els principals actes fallers. 

Tots estos fullets estaran a disposició de ciutadans i turistes en les Oficines d'Atenció al Client, en els punts fixos informatius a ‘peu de carrer', Jaquetes Rojas Itinerants, hotels, oficines de turisme, totes les parades de l'entitat, pàgina web d'EMT i canal d'informació a bord dels autobusos (Bussi), pàgina web de VLC Convention Bureau i en la Junta Central Fallera.

En esta línia informativa, convé tindre en compte el canal informatiu ‘Bussi', i l'apartat especial que l'entitat ha reservat en la seua pàgina web corporativa: www.emtvalencia.S'on els usuaris poden consultar tota la informació relativa al servici de falles, així com també conéixer de manera puntual i detallada l'estat de la xarxa.

Els més de 1.200 punts de parades que EMT té distribuïts, entre pals i marquesines, per tota la ciutat, són un altre dels punts on es concentra tota la informació del servici especial, a més dels horaris i títols recomanats, i els avisos sobre modificacions, adequant-se en cada  una d'elles a les desviacions que puguen patir segons el cas.

LES FALLERES MAJORS AMB EMT

Com ja ve sent habitual, els autobusos d'EMT València traslladaran les Falleres Majors de València 2012, Begoña Jiménez i Carla González, i les seus respectives Corts d'Honor a arreplegar els ‘ninots' de les falles municipals, en la qual cosa evidència un important suport de les màximes representants falleres a l'ús del transport públic en unes dates tan assenyalades.

DESCÀRREGA PDF

<< Tornar
Gener
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Febrer
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
Març
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
abril
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Maig
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Juny
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Juliol
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30        
Agost
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
Setembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Octubre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30      
Novembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Desembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Busca per contingut

/ /
/ /