Les jornades, celebrades els dies 27 i 28 de setembre, s'han centrat a abordar temes sobre el ‘Social Mitja' i la ‘Comunicació en els temps de crisi'
EMT VALÈNCIA ORGANITZA EL XXVIII TROBADA DE LA COMISSIÓ DE MÀRQUETING DE LA UITP
Durant el dijous 27 i divendres 28 de setembre, l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) ha organitzat i acollit el XXVIII Trobada de la Comissió de Màrqueting de la UITP (International Association of Public Transport).
Durant estes jornades, representants d'empreses de transport públic provinents de països de tot el món han centrat les seues ponències a abordar temes com el ‘Social Mitja' tan important en estos moments com la ‘Comunicació en els temps de crisi'.
Convé recordar que la UITP és una organització internacional formada per professionals del transport públic, ja siguen operadors, autoritats locals, regionals i nacionals, instituts científics, acadèmics i investigadors, així com proveïdors de servicis i consultories. Es tracta d'una plataforma per a la cooperació en tot el món, el desenrotllament empresarial i l'intercanvi de coneixements entre els seus 3.400 membres procedents de 92 països de tots els continents.Amb tot això, la UITP és la defensora global de transport públic i la mobilitat sostenible, així com a més, és la promotora d'innovacions en el sector.
L'elecció de València com a seu d'esta nou trobada de la Comissió de Màrqueting se deu al fet que l'entitat de transports de la ciutat ha sigut recentment triada per a ostentar la vicepresidència de la dita comissió junt amb la ciutat de Belfast, en substitució de Londres.
La realització periòdica d'este tipus de trobades té com a objectiu augmentar laConscienciació sobre la importància de tindre un enfocament orientat al client per a millorar el servici prestat i aconseguir major atractiu i ús del transport públic, de manera que la mobilitat sostenible es convertisca en el precursor que transforme les ciutats en entorns més amables on viure.
DESCÀRREGA PDF
|
<< Tornar |