EMT Valencia
Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia
Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15
“Els usuaris del transport públic urbà de València han atorgat un 7,62 de nota mitjana als servicis que l'Empresa Municipal de Transports oferix a la ciutat, millorant significativament la valoració obtinguda en 2009, i obtenint la major valoració en la història de l'entitat”. D'esta manera, s'ha donat a conéixer l'Enquesta de Satisfacció del Client (ISC) que cada dos anys realitza l'entitat per a mesurar i conéixer el sentir i l'opinió dels que diàriament utilitzen l'autobús per als seus desplaçaments.
Durant la presentació dels resultats s'ha destacat el fet que el 54% dels valencians consideren que EMT València ha millorat en els dos últims anys, especialment a potenciar els punts forts i millorar aquells aspectes que en 2009 els usuaris van identificar com a variables millorables, els que han destacat de manera positiva les millores generalitzades del servici i els avanços tecnològics.
Pablo Torretes, director de l'oficina a València de GFK, empresa que ha dut a terme l'estudi, ha detallat que “ dels 10 atributs pitjor valorats en 2009, 8 d'ells han millorat de forma significativa la seua valoració en este últim estudi. Entre ells, destaca
D'esta manera, estos resultats permeten poder conéixer si l'esforç que du a terme l'entitat es transmet de forma directa i satisfactòria als usuaris i, al seu torn, poder prendre decisions basant-se en això. En este sentit, el notable alt rebut pels més de 7.700 enquestats durant 30 dies en totes les línies, “representa una mostra fidedigna del que conforma la realitat d'EMT”, ha especificat Torretes, “el augment considerable de valoració de la qual és el reflex de les mesures qualitatives i quantitatives que s'estan portant a terme des d'EMT per donar resposta a les noves necessitats i expectatives dels seus usuaris”.
La satisfacció del servici que es presta també es veu reflectida en els barris de la ciutat, on les valoracions han millorat notòriament, atés que cap barri valora a EMT per davall del 7,15, sent les zones d'El Pilar i
Entre les novetats implantades per l'entitat en este temps, convé assenyalar que totes elles superen els 7 punts obtinguts. La implantació del transbord gratuït durant una hora amb el Bonobus Plus ha sigut la novetat millor acollida entre els usuaris, que la valoren amb un 8,32, com ho evidencien els més de 9,4 milions de transbords gratuïts realitzats, la qual cosa suposa un estalvi econòmic de prop de 7 milions d'euros per als usuaris que des del seu llançament a l'agost del 2010 disfruten d'ell.
Quant a valoració, li seguix molt de prop l'expansió del número de parades que compten amb panells electrònics informatius que detallen, en temps real, el pas per parada de l'autobús, la qual cosa permet a l'usuari organitzar-se millor el seu temps. Els 272 panells, instal·lats en marquesines i pals, li ha favorit a EMT una nota de 8,08, dels enquestats, i que València se situe al capdavant de les ciutats amb major cobertura de panells informatius.
L'obtenció de la certificació de
La nova pàgina web d'EMT, que incorpora un motor de rutes multimodal i multisolución, combina totes les opcions de mobilitat sostenible (autobús, metro, tramvia, a peu, bicicletes particulars i bicicletes de lloguer públic ‘Valenbisi), se situa en quarta posició, amb un 7,08 com a novetat de l'entitat quant a l'ús de noves tecnologies en benefici de millorar la mobilitat dels valencians.
Este tipus d'enquestes, també permet a EMT conéixer el perfil demogràfic generalitzat de l'usuari de l'autobús urbà. En este cas, es correspon amb dona, d'una edat entorn dels 41 anys, i amb una base cultural i socioeconòmic mig. La freqüència mitjana de viatge és diària, mentres que els principals motius per a viatjar en transport públic continuen sent raons de treball i d'estudi, mentres que els viatges d'oci han disminuït de forma considerable donada l'actual situació socioeconòmica del país.
Per tot això, el 77'5% dels enquestats afirmen tindre una imatge positiva d'EMT València, a la que qualifiquen d'entitat professional (37%), pròxima (29%) i innovadora (11%).
Davant dels resultats obtinguts, el President d'EMT València, Alfonso Novo, ha fet menció de que “la bona puntuació obtinguda per EMT València ve a confirmar que els passos donats en estos últims anys amb avanços tecnològics importants, ajustos en l'oferta del servici prestat centrats a reforçar les hores punta, a millorar la velocitat dels cotxes i a facilitar la mobilitat de tots els ciutadans, han sigut ben rebudes pels valencians i encoratgen a continuar en este mateix sentit”.
Gener | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Febrer | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 |
Març | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
abril | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Maig | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Juny | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Juliol | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Agost | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Setembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Octubre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Novembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Desembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |