EMT MILLORA LES FREQÜÈNCIES DE PAS DE LES LÍNIES NOCTURNES
A partir del divendres 1 de juliol
L'entitat duplica el servici de les línies N1, N9, N89 i N90 tots els divendres i dissabtes de juliol i agost
Després de la bona acceptació, per part dels usuaris, de la millora d'horaris de les línies nocturnes durant l'època estival, l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT), torna a reprendre esta proposta per a posar-la en pràctica a partir de divendres 1 de juliol.
Els prop de 95.000 usuaris que durant les nits d'estiu de 2010 van triar les línies nocturnes d'EMT per a moure's per la ciutat fan que l'entitat aposte per incloure de nou importants millores en l'oferta de servici nocturn, especialment en les freqüències de pas, a fi d'adaptar el servici a la demanda i garantir la coordinació de servicis als usuaris dels autobusos públics.
Per a això, EMT València duplica l'oferta de la xarxa nocturna en aquelles línies que major demanda van experimentar el passat any com són la N1 ‘Pl. Ajuntament - B. Ibáñez/La Malva·rosa', N8 ‘Pl. Ajuntament-Av.Port/Natzaret', N9 ‘Pl. Ajuntament - Mont-Olivet/Cabanyal', i les N89 i N90 ‘Circular - Ronda Trànsits' per als divendres i dissabtes dels pròxims mesos de juliol i agost.
D'esta manera, es millora de forma notable les freqüències de pas dels autobusos, quedant establides entorn dels 22 minuts, amb la qual cosa es contribuïx a reduir els temps d'espera i, en definitiva, a augmentar el servici d'autobusos nocturns i donar resposta als desplaçaments generats per l'oci nocturn en l'època estival.
Esta oferta nocturna es complementa amb les 4 línies de platges, 20, 21, 22 i 23, que des del passat 11 de juny i fins al 4 de setembre, presten servici de forma diària i regular, acostant a milers de valencians i turistes fins a les platges de la ciutat.
Davant d'esta millora del servici, el President d'EMT València, Alfonso Novo, hi ha assenyalat que "este reforç respon a l'optimització dels recursos de l'entitat, especialment en aquelles línies que presten servici a àmplies zones residencials i d'oci, facilitant als usuaris la interconnexió entre barris de forma còmoda, àgil i eficaç sense necessitat desplaçar-se fins al centre de la ciutat".
Per a qualsevol informació poden consultar la web de l'EMT: http://www.emtvalencia.es/, o cridar a l'Oficina d'Atenció al Client: 96 315 85 15.
Valencia, a 30 de juny de 2011
DESCÀRREGA PDF
|
<< Tornar |