EMT Valencia
Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia
Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15
Després de la celebració de la quarta edició del Gran Premi d'Europa de Fórmula 1, arriba el moment de realitzar balanç sobre el dispositiu especial que l'Empresa Municipal de Transports (EMT) ha habilitat per als dies grans d'esta cita amb el motor.
Com se sap des de dies arrere, per a este Gran Premi l'entitat ha posat en marxa importants increments de l'oferta de servici, arribant a aconseguir fins al 90 per cent, en les línies pròximes a l'entorn del circuit com les regulars 1, 2, 3, 4, 19, 30, 32, 35 i 95, les de platja 20, 21, 22, 23, i les nocturnes N8 i N9, reforçant este servici amb la prolongació de la línia 95 ‘Parc de Capçalera - Ctat. Arts i els Ciències' fins al PAI de Natzaret i la reposició de la versió curta de la línia 23,
Dels 275.000 viatgers que han optat pels autobusos públics d'EMT València per a moure's per tota la ciutat durant el cap de setmana, prop de 115.000 ho han fet per a acostar-se fins a les voltants del València Street Circuit, la qual cosa suposa que el 42 per cent del passatge del dissabte i diumenge han utilitzat les línies recomanades i habilitades per EMT per a
A este respecte, el Regidor de Transports i Circulació, i President d'EMT, ha destacat "les facilitats de mobilitat posades a disposició tant d'aficionats com de veïns dels barris de l'entorn del circuit urbà, els que han disposat una bona oferta de transport públic per a poder desplaçar-se d'un punt a un altre de la ciutat amb absoluta normalitat a pesar de les peculiaritats que comporta organitzar un Gran Premi de Fórmula 1".
Les línies reforçades i habilitades per a facilitar una adequada i efectiva prestació del servici, han crescut un 27 per cent respecte a l'anterior cap de setmana de juny. D'entre les recomanades, aquelles més demandades i que han transportat un nombre més gran de viatgers han sigut les línies 95 ‘Ciutat dels Arts i els Ciències', 32 ‘Marqués de Sotelo-Passeig Marítim', 23 ‘Platges-Natzaret/Creu Coberta', 20 ‘Platges-Av.Cid' i la 22 ‘Platges-Campanar'.
Els autobusos han arribat, amb absoluta normalitat i sense incidències, a tots els barris de les zones nord, (Grau, Cabanyal, Canyamelar, Malva·rosa) i sud, (Natzaret) pels itineraris programats a este efecte, mantenint les freqüències i els temps de pas previstos i informats
En este sentit, Alfonso Novo ha subratllat que "un dels principals objectius i preocupacions d'EMT ha sigut garantir i mantindre cobertes les necessitats mobilitat dels veïns de l'entorn del circuit, especialment les dels residents en les zones del Grau, Cabanyal, Canyamelar, Malva-rosa i Natzaret. Gràcies al dispositiu dissenyat les dites necessitats s'han cobert de forma efectiva i ha permés desplaçar-se amb total regularitat des de la zona Marítima cap a altres punts de la ciutat".
Com estava previst, i amb la finalitat de reforçar la informació d'EMT a peu de carrer, tant el dissabte com el diumenge, s'han instal·lat els 3 punts informatius en les confluències de Juan Verdeguer - JJ Sister, Natzaret - PAI Camí de Moreres i Neptú - Marcos Sopena.
Des de les 08'
Esta acció s'ha completat amb el reforç d'informació fixa en les marquesines i pals de la ciutat on s'han col·locat cartells en què es detallen les desviacions i itineraris de les línies regulars reforçades, oferint informació adaptada a la situació i conjuntura de cada zona.
Al seu torn, el canal ‘Bussi' ha informat els viatgers a bord de cada autobús del dispositiu especial, així com itineraris modificats i recomanacions específiques com comprar el bitllet abans de pujar a l'autobús per a facilitar, agilitzar l'accés, entregar l'import exacte per a facilitar el treball als conductors i, inclús, s'ha anunciat la connexió de cada parada amb les diverses portes d'accés al circuit.
Com ja ocorreguera en edicions anteriors, els identificadors d'autobusos s'han col·locat, en totes les línies reforçades per a este dispositiu, en el frontal de l'autobús indicant que es tractava d'una "Línia recomanada F1". Estos cartells han romàs tots els dies del Gran premi atés que "són una gran ajuda visual per a tots aquells que necessitaven localitzar de manera ràpida una línia que els acostara fins al circuit", ha puntualitzat Novo.
Les Oficines d'Atenció al Client (OAC) també s'han reforçat de cara a este gran premi, ampliant el seu horari d'atenció telefònica, especialment durant el cap de setmana, en el que el dissabte han atés de
Les consultes i informacions més sol·licitades han tractat sobre els horaris i línies disposades i habilitades per a la carrera de F1, així com les seues respectives connexions amb les diverses portes d'accés al circuit, i els títols de transport públic recomanats per a viatjar en EMT.
Una vegada conclosa la prova automobilística els tècnics i equips de treball s'han posat mà a l'obra per a recuperar com més prompte millor la normalitat i restablir el tràfic en la zona afectada pel traçat urbà, previst per a la matinada o primeres hores del dia de matí dilluns 27.
Alfonso Novo ha destacat que "les desviacions i modificacions de línies establits han funcionat sense incidències ni greus problemes gràcies a l'òptima coordinació de treball dels inspectors de línia, tècnics de tràfic i de
Per a qualsevol informació poden consultar la web de l'EMT: http://www.emtvalencia.es/, o cridar a l'Oficina d'Atenció al Client: 96 315 85 15.
Valencia, a 26 de juny de 2011
Gener | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Febrer | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 |
Març | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
abril | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Maig | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Juny | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Juliol | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Agost | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Setembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Octubre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Novembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Desembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |