#ViatjantMillorJunts: En metre e i mig cap una vida

#ViatjantMillorJunts: En metre e i mig cap una vida 150 150 EMT Valencia

Cada dia són més ciclistes els que es sumen a la mobilitat a la ciutat. Vivim en una ciutat amb bon clima, bon ambient, i en matèria de bicicletes un pot triar entre les privades o les públiques que l’Ajuntament de València posa a la seua disposició com a alternativa. La ciutat té una àmplia xarxa de vies per a ciclistes, que es van i aniran ampliant, i de vegades cal que circulen per la mateixa via que vehicles motoritzats. És en aquests casos en què cal extremar la precaució.

En #ViatjantMillorJunts volem hui reflexionar amb tu sobre la distància de seguretat que cal que guardem, tant els ciclistes que circulen al costat d’altres vehicles, com els vehicles privats o públics que es troben amb ciclistes a la seua ruta. És important que ens gravem una xifra: un metre i mig. Aquesta és la distància de seguretat mínima que ha d’existir sempre entre aquests dos tipus de vehicles.

En un metre i mig cap una taula, una nevera baixa, un llit per a xiquets o fins i tot la televisió d’alguns 🙂 Però quan parlem de mobilitat i de bicicletes, en un metre i mig cap una vida. La d’algú com tu, però que tria moure’s pedalant en lloc d’un altre mitjà de transport. La d’algú que vol arribar a casa sa, i que també ha de vetllar per guardar aquesta distància mínima de seguretat per no emportar-se un esglai ni per a ell ni per als altres.

Així que tingues-ho en compte: un metre i mig com a mínim, és important.
vmjcd_metroymedio

Segueix-nos
  • Sobre un fondo amarillo vemos el escudo de España junto al texto «Gobierno de España», al otro lado de un separador vertical tenemos el texto «Ministerio de Transportes, movilidad y agenda urbana»
  • Logo con forma de «R» en colores rojo y amarillo, a su izquierda tenemos cuatro estrellas y a su derecha el texto «Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència»
  • La bandera europea, un círculo formado por doce estrellas amarillas de cinco puntas, junto a ella tenemos el texto «Financiado por la Unión Europea, NextGenerationEU»
  • Escudo del Ayuntamiento de Valencia en color rojo junto al texto «Ajuntament de València»
  • Logo de la Empresa Municipal de Transportes de Valencia, en color rojo vemos las letras «EMT» sobre una línea gruesa, bajo esta tenemos el texto «Valencia»