Cartel refuerzo y servicio especial en el puente de todos los santos

EMT REFORÇA EL SEU SERVICI PER A TOTS SANTS

EMT REFORÇA EL SEU SERVICI PER A TOTS SANTS 1810 2560 EMT Valencia

València, dimarts 25 d’agost de 2022

El 31 d’octubre i l’1 de novembre una línia especial connectarà de manera directa el centre de la ciutat i el Cementeri General

L’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València reforçarà a partir del pròxim divendres, 28 d’octubre, les línies 9, 10 i 99 per a facilitar els desplaçaments al Cementeri General amb motiu de la festivitat de Tots Sants. El dispositiu especial estarà actiu fins a l’1 de novembre, quan el servici s’incrementarà per a donar resposta a una major afluència de persones usuàries.

A més dels reforços en les línies que connecten amb el cementeri, l’entitat posarà en funcionament el 31 d’octubre i l’1 de novembre una línia especial per a connectar directament el centre de la ciutat (carrer de Periodista Azzati) i el cementeri general des de les 8.15 hores fins a les 18.00 hores.

Un “ampli” equip d’informació proporcionarà a la ciutadania tots els detalls d’este servici especial de l’EMT per a facilitar els desplaçaments en transport públic per la ciutat. Els punts informatius s’establiran en diferents zones de la ciutat, com l’entorn de la Porta de la Mar, carrers de Xàtiva i de Periodista Azzati, així com en el Cementeri General i el Tanatori Municipal.

L’EMT també oferirà des del dissabte fins al dimarts una connexió gratuïta cada deu minuts per a acostar a les persones usuàries des del Tanatori Municipal a l’ampliació del cementeri. Esta línia llançadora funcionarà entre les 9.10 hores i les 18.10 hores.L’EMT també oferirà des del dissabte fins al dimarts una connexió gratuïta cada deu minuts per a acostar a les persones usuàries des del Tanatori Municipal a l’ampliació del cementeri. Esta línia llançadora funcionarà entre les 9.10 hores i les 18.10 hores.

Tota la informació del servici especial de Tots Sants es pot consultar en la secció “Última hora” de la pàgina web de l’EMT, l’App i xarxes socials.

Segueix-nos
  • Sobre un fondo amarillo vemos el escudo de España junto al texto «Gobierno de España», al otro lado de un separador vertical tenemos el texto «Ministerio de Transportes, movilidad y agenda urbana»
  • Logo con forma de «R» en colores rojo y amarillo, a su izquierda tenemos cuatro estrellas y a su derecha el texto «Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència»
  • La bandera europea, un círculo formado por doce estrellas amarillas de cinco puntas, junto a ella tenemos el texto «Financiado por la Unión Europea, NextGenerationEU»
  • Escudo del Ayuntamiento de Valencia en color rojo junto al texto «Ajuntament de València»
  • Logo de la Empresa Municipal de Transportes de Valencia, en color rojo vemos las letras «EMT» sobre una línea gruesa, bajo esta tenemos el texto «Valencia»