PREMI AL MILLOR DISSENY D’UN AUTOBÚS D’EMT

PREMI AL MILLOR DISSENY D’UN AUTOBÚS D’EMT 150 150 EMT Valencia

El regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi, i la directora gerent d’EMT València, Marta Serrano, han entregat hui el premi al millor disseny exterior d’un autobús d’EMT a Diego Andreu Montejano, alumne de quart de Primària del col·legi Sant Pere Pasqual de València. El regidor ha destacat que la il·lustració premiada, amb el lema “Un món millor”, “llança un missatge molt positiu i plasma valors importants com la necessitat de cuidar el planeta a través de la mobilitat sostenible”.

En l’acte de lliurament del premi, les i els escolars també han pogut conèixer de prop l’autobús que ja llueix el disseny guanyador i que circularà pels carrers de la ciutat. A més, Grezzi i Serrano han contestat a totes les preguntes de l’alumnat sobre la mobilitat sostenible a la ciutat i com els autobusos elèctrics i híbrids d’EMT contribueixen a reduir les emissions contaminants.

El dibuix guanyador ha sigut seleccionat entre més de 4.000 dibuixos d’alumnes de Primària de  66 col·legis diferents que enguany han participat en el concurs de Setmana de la Mobilitat Sostenible organitzat per EMT.

 width=

Segueix-nos
  • Sobre un fondo amarillo vemos el escudo de España junto al texto «Gobierno de España», al otro lado de un separador vertical tenemos el texto «Ministerio de Transportes, movilidad y agenda urbana»
  • Logo con forma de «R» en colores rojo y amarillo, a su izquierda tenemos cuatro estrellas y a su derecha el texto «Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència»
  • La bandera europea, un círculo formado por doce estrellas amarillas de cinco puntas, junto a ella tenemos el texto «Financiado por la Unión Europea, NextGenerationEU»
  • Escudo del Ayuntamiento de Valencia en color rojo junto al texto «Ajuntament de València»
  • Logo de la Empresa Municipal de Transportes de Valencia, en color rojo vemos las letras «EMT» sobre una línea gruesa, bajo esta tenemos el texto «Valencia»