EMT Valencia
Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia
Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15
Des que divendres passat 15 quedaran oficialment plantades les prop de 400 falles repartides per tota la ciutat, la festa ja està en el carrer. Fallers, valencians i els milers de turistes que visiten el cap i casal atrets per la vistositat de la festa ixen al carrer a disfrutar de la multitud i diversitat d'actes organitzats.
Des d'eixe moment, l'operatiu de servici ininterromput disposat per l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) està en marxa per a facilitar la mobilitat d'un punt a un altre de la ciutat. El gran esforç que realitza l'entitat, amb reforços de línies de fins al 85%, no tindria sentit sense una àmplia cobertura informativa ‘a peu de carrer' amb la que detallar tot el servici d'EMT per a les Falles de 2013, i a més, ajudar a resoldre, de manera directa i personalitzada, els possibles dubtes que a visitants i ciutadans els puguen sorgir sobre com moure's estos dies de festa per València.
Conscient d'això, EMT València ha reforçat el servici de punts informatius ampliant a 4 les zones on s'ubiquen. Així, tant valencians com visitants els poden trobar en la Plaça de l'Ajuntament (C/ Sant Vicent cantó amb C/Mª Cristina), enfront de l'estació del Nord (C/Xàtiva- Institut Lluís Vives), en les Torres de Serrans (concretament en el carrer Navellos), i com a novetat en la Plaça d'Espanya, que al seu torn és un dels punts de concentració de línies d'autobusos de l'entitat.
Els més de dos metres d'altura de dites estands faciliten la seua identificació i notorietat entre els transeünts, per la qual cosa s'estan convertint en punts de referència informativa per a valencians i turistes, els que es mostren molt agraïts davant de la detallada informació que reben dels ‘jaquetes roges' que estan al capdavant d'estos punts. A més d'estes zones estratègiques, EMT també hi ha disposat a altres 9 informadors itinerants, que estan per diversos punts estratègics del ‘cap i casal' com són la Plaça de l'Ajuntament, Pintor Sorolla, Plaça Sant Agustí, Plaça Reina, Mercat Central – Baró de Càrcer, Poeta Querol, Palau de Justícia/Glorieta i en la falla convent Jerusalem, guanyadora del Primer Premi de la Secció Especial.
La informació més demandada versa sobre la línia de Servici Directe (SD) i les parades que realitza, quines línies presten servici 24 hores al dia o bé prolonguen el seu servici, així com les desviacions de la xarxa. Per a ajudar a resoldre els dubtes, els ‘Jaquetes Roges', tant els ubicats en punts fixos com itinerants, se servixen d'un fullet, ‘Guia per a moure't en Falles', del qual s'han realitzat 85.000 impressions i en el que es detalla de manera gràfica i concisa tota la informació relativa sobre el Servici Directe, reforç de línies i Servici 24 hores, així com on poder agafar els autobusos, els títols recomanats per a viatjar estos dies amb EMT i els principals actes fallers i falles recomanades.
L'objectiu de la dita ampliació de cobertura informativa és poder anticipar-se a les necessitats informatives de valencians i visitants pròpies d'estos dies. A això, està contribuint de forma positiva el reforç de l'horari ininterromput, de 10 hores fins a les 20 hores de la nit, d'atenció telefònica que, des del 16 al 19 de març, ambdós inclusivament, està realitzant l'Oficina d'Atenció al Client d'EMT (OAC).
La majoria de consultes tramitades, les quals superen les 200 cridaes al dia, se centren a conéixer les desviacions de les zones més pròximes als domicilis de residència, el servici 24 hores disponible per a poder traslladar-se a diversos punts de la ciutat i la línia de Servici Directe. Convé destacar que durant la setmana prèvia als dies grans de Falles, els escrits, crides i les visites a les seus d'OAC aconseguixen els 1.764 contactes.
Altres punts informatius de referència per a l'usuari són els més de 1200 punts de parada de l'entitat, que entre pals i marquesines, estan distribuïts estratègicament per la ciutat. Es tracta d'un espai d'informació molt important per a l'empresa i el viatger atés que facilita un contacte directe i permanent amb l'usuari i el visitant, i són una de les millors formes d'arribar fins a ell i proporcionar-li tota la informació, actualitzada i al detall, relativa a l'estat de la xarxa, horaris, títols recomanats, sobre l'oferta de servici o inclús avisos sobre modificacions, adequant-se en cada una d'elles a les desviacions que patix segons el cas, al coincidir amb actes fallers o per instal·lacions de monuments.
El canal Bussi, el correu electrònic llançat a tots els clients registrats en EMT amb targetes Móbilis i la pàgina web corporativa www.emtvalencia.es, també són elements importants per a fer arribar la informació a l'usuari. En la ‘home' de la pàgina web de l'entitat s'ha establit un apartat diferenciat per a la totalitat de la informació relativa al servici de falles. Gràcies a este element, la web està veient augmentat el nombre de visites per a orientar-se sobre els diversos servicis que oferix EMT València amb motiu de la festa gran de la ciutat.
El president de l'entitat, Alberto Mendoza, s'ha mostrat satisfet pel “funcionament correcte del servici establit així com l'àmplia i positiva acollida dels punts informatius des d'on es fa veure els avantatges que comporta moure's en transport públic”.
Gener | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Febrer | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 |
Març | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
abril | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Maig | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Juny | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Juliol | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
Agost | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Setembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Octubre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Novembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Desembre | ||||||
Dil | Dim | Dic | Dij | Div | Dis | Diu |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Рабочие зеркала Вавада обеспечат вам бесперебойный доступ к казино. Пройдите регистрацию на Vavada и активируйте приветственные бонусы и фриспины, участвуя в турнирах и акциях.
ссылка на сайт