Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
free templates joomla

Informació recàrrega +INFO Familia nombrosa

Per a realitzar la recàrrega on-line has de saber que la teua TARGETA Móbilis EMT Familia Nombrosa:

  • Ha d'estar en perfectes condicions d'ús i estar verificada i autoritzada en el sistema Móbilis.
  • El saldo màxim de viatges de bonobús és de 30 viatges. Assegura't que al realitzar la compra, el nombre de viatges, considerant els que encara tens a la targeta, no supere este saldo màxim. No obstant això, de sobrepassar el límit, tens 7 dies perquè es recarreguen a mesura que vages consumint viatges. S'aniran carregant de 10 en 10 viatges, en funció del buit que vaja quedant. Si transcorregut este temps no s'han recarregat tots, hauràs d'acudir a les nostres Oficines d'Atenció al Client quan tingues buit de viatges en la targeta,  perquè et realitzen allí la recàrrega.
  • És convenient que realitzes la recàrrega de la targeta abans que se t'esgoten els viatges, així si hi haguera alguna incidència en la descàrrega, podràs viatjar. Posteriorment pots acudir a les nostres Oficines d'Atenció al Client d'EMT a solucionar el problema.

Per a realitzar el pagament has de saber que la TARGETA BANCÀRIA:

  • Pot ser de crèdit o de dèbit.
  • Recorda que hauràs de donar les dades de la targeta de crèdit o dèbit i els seus corresponents codis de seguretat.
  • Una vegada finalitzada la transacció, apareixerà en pantalla la confirmació que s'ha realitzat correctament i a més rebràs un correu electrònic, en l'adreça que has indicat, amb la justificació de la compra.

Recorda que per a la descàrrega en la targeta dels viatges comprats quan puges al bus:

  • Ha d'haver passat almenys 30 minuts des que vas realitzar la compra. És el temps necessari per a assegurar-nos que els autobusos han rebut la teua recàrrega i que quan passes la targeta per la validadora de l'autobús te la recarregarà.
  • Recorda que per a realitzar la recàrrega en la teua targeta hauràs d'utilitzar la validadora davantera just al costat del volant del conductor.
  • Deixa la targeta uns segons en la validadora fins que t'indique que s'ha realitzat la recàrrega i t'ha validat el viatge corresponent.
  • Davant de qualsevol incidència has d'acudir a les nostres Oficines d'Atenció al Client d'EMT. És convenient que guardes i presentes el tiquet de compra.
  • De totes maneres pots comentar-lo amb el conductor perquè t'informe de la possible causa, ja que podria ser per ‘Saldo màxim de viatges superat’. En eixe cas, recorda que en els 7 dies posteriors a la compra estarà vigent la recàrrega i si consumixes els viatges necessaris s'anirà realitzant la recàrrega de 10 en 10 viatges, fins a aconseguir el total pendent. Si transcorregut el termini no has utilitzat els viatges suficients perquè càpia la recàrrega, pots passar per les nostres Oficines d'Atenció al Client perquè te'l recàrreguen en una altra targeta o passar per l'oficina quan hages consumit viatges perquè et càpien els que queden pendents de descàrrega en el sistema.
Per a qualsevol consulta, pots dirigir-te a les nostres Oficines d'Atenció al Client, ben telefònicament, de manera presencial o utilitzant els formularis que en la pàgina web podràs trobar per a este fi.

< Tornar