EMT VALÈNCIA REGISTRA PROP DE 2 MILIONS DE DESPLAÇAMENTS EN ELS DIES GRANS DE FALLES
Valencians i turistes han triat l'autobús com a forma de desplaçar-se per la ciutat, de manera que s'han augmentat més d'un 10 per cent els viatges realitzats respecte als mateixos dies de 2011
D'entre les línies més usades destaquen la 17 i 61 que acostaven fins a la falla guanyadora de Secció Especial
A punt de finalitzar les festes falleres i, amb això, el dispositiu especial que l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) hi ha disposat per a tal ocasió, el balanç fins a este moment oferix xifres “molt positives” respecte al servici que, de manera ininterrompuda des de la passada ‘Nit de la Plantà' i fins esta matinada del 20 de març, estan prestant els autobusos urbans.
Les primeres estimacions, i falta de concloure el dia de hui, indiquen que EMT València ha registrat prop de 2 milions de desplaçaments en els dies grans de falles, la qual cosa suposa un increment de més del 10 per cent respecte als mateixos dies de l'any 2011.
Tot i la multitud de visitants que s'han acostat fins a València, el President de l'entitat, Alfonso Novo, ha assegurat que “s'ha aconseguit complir amb els objectius principals establits, facilitant en gran manera l'accessibilitat i la mobilitat de veïns i turistes”.
“A més, s'ha aconseguit mantindre i millorar el servici en les zones afectades per talls o desviacions, així com facilitar l'accés als actes fallers i la connexió entre els diversos barris de la ciutat gràcies a la reestructuració de l'oferta, el reforç de 22 línies en determinades franges horàries, l'ampliació del servici 24 hores en 13 línies i la duplicitat del servici nocturn”, ha continuat Novo.
Entre les línies més demandades s'han centrat en la 17 i 61, que aproximaven fins a la falla de ‘Nou Campanar', guanyadora del Primer Premi de Secció Especial, a més de les línies, 2, 3, 19, 60, 64, 89, 90 i 95. Estes tres últimes han concentrat una alta demanda de viatgers per tractar-se de línies de gran influència que cobrixen pràcticament tota la ciutat.
L'èxit i la bona acollida d'anys anteriors s'ha vist de nou reflectit en el servici informatiu que EMT València ha prestat a peu de carrer. Els 3 punts fixos d'informació i els 9 ‘Chaquetas Rojas Itinerants' han donat a conéixer de manera personalitzada i detallada tota la informació sobre el dispositiu especial, així com desviacions i estat de la xarxa, “avançant-se, d'esta manera, a les necessitats informatives de ciutadans i turistes, els quals demandaven conéixer el servici 24 hores i la ruta recomanada per l'entitat per a visitar les principals falles de València”, ha puntualitzat Novo.
Tota esta cobertura informativa s'ha vist potenciada des del reforç d'atenció telefònica de l'Oficina d'Atenció al Client (OAC) d'EMT, on des del 15 de març fins al migdia de hui han atés més d'1.800 contactes, amb una mitja diària pròxima a les 400 consultes, els dubtes principals s'han centrat en les desviacions de línies, com anar d'un lloc a un altre i el servici 24 hores d'EMT.
DESCÀRREGA PDF
|
<< Tornar |