Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
free templates joomla

EMT Valencia

Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia

Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15

 EMT VALÈNCIA OFERIRÀ SERVICI ININTERROMPUT DES DE LA NIT DE LA PLANTÀ FINS A LA MATINADA DEL DIA 20 DE MARÇ

L’entitat augmenta el servici de 47 línies i ofereix més de 3’1 milions de places per a facilitar la mobilitat durant les falles en els autobuses urbans

Després de l'èxit de les passades edicions, l'empresa de transports torna a informar ‘peu de carrer' i a proposar rutes en autobusos d'EMT per a visitar les principals falles

Servici ininterromput des de l'esperada ‘Nit de la Plantà' fins a la matinada del dia 20 de març, sobre les 03'00 hores, quan ja hagen pres foc els principals monuments fallers després de la ‘Cremà'. Eixa és la base i la finalitat del dispositiu que l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) ha previst per a donar servici els dies grans de falles que van del 15 al 19 de març, ambdós inclosos.

Amb més de 3'1 milions de places oferides per a estos dies, l'entitat incrementa el servici de fins a 47 línies, la qual cosa significa que el 85% de la xarxa es reforça. Els augments especials s'inicien la nit del 15 de març amb el servici nocturn d'autobusos. Des de les 22'30 hores, cada nit es duplica l'oferta de les 12 línies nocturnes fins a les 03'00 de la matinada, aconseguint millorar notablement les freqüències de pas per parada.

Esta oferta es potencia per 13 línies que prestaran servici 24 hores al dia des de les 03'00 de la matinada del 15 al 16, fins a les 03'00 hores del 20 de març, una vegada haja finalitzat la ‘Cremà' de les falles. Les línies triades per cobrir majors àrees d'influència de la ciutat i ser de les menys afectades per desviacions són la 2, 3, 9, 16, 27, 60, 62, 71, 72, 79, 80, 89 i 90. Tot este servici d'oferta permanent es completa amb la prolongació del servici diürn de fins a 22 línies: 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 19, 26, 28, 29, 31, 32, 40, 61, 70, 71, 81 i 95. Totes elles intensifiquen el seu servici els dies de màxima activitat fallera com són el 16, 17 i 18, fins a les 02'00 de la nit del 18 al 19, mentres que la matinada del 19 al 20 de març, allargaran el seu horari de servici fins a les 03'00 hores.

Amb tot este complet dispositiu, EMT València pretén “mantindre i millorar el servici en les zones afectades per desviacions potenciant la comunicació entre els distints barris de la ciutat per a poder facilitar i resoldre la mobilitat i accessibilitat de veïns i turistes als diversos actes fallers programats”, ha explicat el President de l'entitat, Alfonso Novo.

DESCOBRIX VALÈNCIA AMB EMT

Davall el lema ‘En falles deixa't portar per l’EMT', i després de l'èxit de les passades edicions, l'entitat hi ha disposat tornar a potenciar la proximitat i unió d'EMT València amb la pròpia ciutat, les seues arrels i costums. D'esta manera l'empresa torna a eixir a ‘peu de carrer' per a contribuir a aclarir dubtes i recomanar trajectes de forma personalitzada segons els interessos.

Amb tot això, EMT instal·larà, d'una banda, 3 punts fixos informatius en llocs ‘clau' de la ciutat com és la Plaça de l'Ajuntament (C/ Sant Vicent cantó amb C/Mª Cristina), enfront de l'estació del Nord (C/Xàtiva- Institut Lluís Vives) i el les Torres de Serrans (concretament en el carrer Navellos); mentres que un total de 9 informadors itinerants, coneguts popularment com els ‘Chaquetas Rojas', estaran resolent dubtes i recomanant trajectes en diversos punts estratègics del ‘cap i casal' com són la Plaça de l'Ajuntament, entorn d'El Corte Inglés, Plaça Sant Agustí, Plaça Reina, Plaça del Tremp, Mercat Central – Baró de Càrcer, Plaça Espanya, carrer Poeta Querol i en la falla que s'alce amb el primer premi de la Secció Especial.

A més, tot este dispositiu de ‘informació a peu de carrer' es reforça amb l'atenció que s'oferix en les Oficines d'Atenció al Client (OAC) d'EMT, situades en Plaça Correu Vell i en les instal·lacions de Metrovalencia del carrer Colon. Fins al dia 16 inclusivament, ambdós oficines atendran en persona i via telefònica en horari habitual, de 09'00 a 19'30 hores en Pl. Correu Vell, i de 10-14 i de 17 a 20 hores en Colon, mentres que els dies 17, 18 i 19 de març, es podrà consultar qualsevol dubte sobre la xarxa d'EMT en el telèfon d'Atenció al Client (96.315.85.15) de 10 a 20 hores ininterrompudament tots els dies.

Perquè la comunicació que reben els valencians i turistes sobre el servici que EMT hi ha disposat siga efectiva, l'entitat ha editat dos tipus de fullets informatius, amb 100.000 impressions de cada un d'ells.

Amb el títol ‘Visita les principals falles de València amb EMT', l'empresa d'autobusos torna a oferir, per quart any consecutiu, un trajecte recomanat per a visitar les falles de secció especial i els principals monuments de la ciutat, entre els que s'inclou la falla municipal, viatjant en EMT. Editat en castellà i anglés, és un fullet elaborat que indica de forma clara i senzilla quines línies utilitzar i en què parades pujar o baixar. A més, arreplega títols de transport recomanats, així com el telèfon d'atenció al client i la web corporativa on es disposa d'àmplia i actualitzada informació.

En este punt convé assenyalar que les 9 línies suggerides que conformen este itinerari recomanat (la 2, 19, 60, 61, 64, 72, 80, 90 i 95) estan reforçades, i inclús 5 d'elles oferixen servici ininterromput fins a la matinada del 20 de març.

Per la seua banda, i donat l'elevat nombre de línies que componen el dispositiu especial de servici ininterromput des de la ‘Nit de la Plantà', l'entitat ha elaborat un fullet que, davall el nom ‘Servici 24 hores d'EMT València', explica de forma gràfica i senzilla tot el servici d'autobusos que EMT València hi ha disposat per als dies grans de falles.

Tots estos fullets estaran a disposició de ciutadans i turistes en les Oficines d'Atenció al Client, en els punts fixos informatius a ‘peu de carrer', ‘Chaquetas Rojas Itinerants’, hotels, oficines de turisme, totes les parades de l'entitat, pàgina web d'EMT i canal d'informació a bord dels autobusos (Bussi), pàgina web de VLC Convention Bureau i en la Junta Central Fallera.

En esta línia informativa, convé tindre en compte el canal informatiu ‘Bussi', i l'apartat especial que l'entitat ha reservat en la seua pàgina web corporativa: www.emtvalencia.es, on els usuaris poden consultar tota la informació relativa al servici de falles, així com també conéixer de manera puntual i detallada l'estat de la xarxa.

Els més de 1.200 punts de parades que EMT té distribuïts, entre pals i marquesines, per tota la ciutat, són un altre dels punts on es concentra tota la informació del servici especial, a més dels horaris i títols recomanats, i els avisos sobre modificacions, adequant-se en cada una d'elles a les desviacions que puguen patir segons el cas.

LES FALLERES MAJORS AMB EMT

Com ja ve sent habitual, esta vesprada i demà dijous 15 a la vesprada, els autobusos d'EMT València traslladaran les Falleres Majors de València 2012, Sandra Muñoz i Rosada Pascual, i les seus respectives Corts d'Honor a arreplegar els ‘ninots' de les falles municipals, la qual cosa evidència un important suport de les màximes representants falleres a l'ús del transport públic en unes dates tan assenyalades.

DESCÀRREGA NOTICIA

DESCÀRREGA PLÀNOL DISPOSITIu ESPECIAL

 

<< Tornar
Gener
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Febrer
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        
Març
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
abril
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Maig
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Juny
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Juliol
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Agost
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Setembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Octubre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30        
Novembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Desembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca per contingut

/ /
/ /