Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
free templates joomla

EMT Valencia

Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia

Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15

NOVO: “EL MANTENIMENT REPERCUTIX DE FORMA DIRECTA EN LA QUALITAT DEL SERVICI I EN LA SEGURETAT OFERIDA A USUARIS I EMPLEATS”

L'Empresa Municipal de Transports de València és pionera a Espanya a adaptar normes europees que garantisquen la qualitat del servici i la seguretat, tant de cara als ciutadans com als propis empleats

L'entitat ha participat en la inauguració i ponències en les IX Jornades de Manteniment en el Sector del Transport que se celebren a València

El President de l'Empresa Municipal de Transports de València (EMT), Alfonso Novo, ha presidit, acompanyat de Javier González, President de l'Associació Espanyola de Manteniment (AEM), les IX Jornades de Manteniment en el Sector del Transport, que se celebra hui i demà en la ciutat de València davall el lema ‘Els riscos d'incidents i accidents en el transport i la influència del manteniment en la seguretat'.

Es tracta de la segona vegada que esta associació tria València per a organitzar la seua trobada anual de professionals. En esta ocasió, 21 ponents exposen diferents investigacions i visions sobre l'accidentalitat en el tramvia, l'autobús, el metro o el transport lleuger, els problemes i solucions possibles.

“Hi ha un enorme buit legal quan es produïx un accident amb algun dels mitjans de transport públic. Els jutges no saben per on tirar i volem buscar solucions perquè això no passe”, ha explicat Javier González.

Alfonso Novo, ha manifestat el compromís de l'Ajuntament de València d'oferir un servici que satisfaça els valencians. “I ho dic amb rotunditat i sinceritat. És una qüestió vital per a estar al dia en el servici públic que hem de prestar en les millors condicions possibles”, ha assegurat.

El President d'EMT ha explicat que l'empresa pública d'autobusos de València va ser i és la primera d'Espanya a implantar la norma europea UNE-EN 13816 de qualitat en el servici. “Comencem amb la línia 5 l'any 2005 i, a partir d'ací, vam ser progressivament certificant totes les altres fins a arribar al 100% actual”.

Esta normativa europea, que garantix la seguretat de cara als usuaris, es completa de forma directa amb la implantació de l'OSHAS 18001:2007 en el Sistema de Gestió de Seguretat i Salut Laboral, “el que repercutix de forma directa en la qualitat del servici i en la seguretat per a clients i empleats”. “Açò ens ha suposat el desenvolupament d'una organització preventiva digerida a fomentar una actitud proactiva i responsable cap a la seguretat en tots els nivells, impulsar una àmplia participació del personal en les tasques i adoptar mesures anticipades i correctives”.

“Tots estos factors – ha continuat Novo – contribuïxen que en EMT treballem amb major eficiència, optimitzant al màxim els recursos i el nostre principal actiu, els treballadors, projectant este benefici en la seguretat i salut dels empleats, usuaris i en la pròpia societat valenciana”.

dsc00100

A este respecte, Alfonso Novo ha donat a conéixer que EMT València ha sigut la primera entitat a comptar amb un Centre de Diagnòstic de Vehicles (CDV) propi on se “verifica l'estat de tots els elements de seguretat dels autobusos com poden ser els frens, l'ancoratge, la direcció, la suspensió…”

Actualment, EMT està treballant en un Projecte de Millora de les operacions de manteniment de la flota d'autobusos. Per a això s'està implantant un programa informàtic avançat de gestió, conegut com ‘Prisma 3', que es va a completar amb la posada en marxa d'una sèrie d'actuacions basades en els principis de ‘Lligen MRO' (Manteniment, Reparació i Overhaul) el que nos “permetran agilitzar i rendibilitzar els processos actuals i, al seu torn, perfeccionar la gestió interna de les operacions del taller quant a la millora dels temps de reparació, els processos i els fluxos de comunicació, sense que per això es vegen afectats aspectes com la qualitat i la seguretat del nostre servici”.

Abans de concloure el President d'EMT ha assegurat que estarà pendent de les conclusions de les jornades, perquè “és obligació de l'Administració Pública prestar atenció a estes trobades i a les decisions i solucions que d'ells es deriven”.

DESCÀRREGA PDF

<< Tornar
Gener
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Febrer
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            
Març
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30      
abril
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Maig
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Juny
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Juliol
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Agost
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Setembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Octubre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Novembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Desembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Busca per contingut

/ /
/ /