Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
free templates joomla

Altres consideracions

  • otrasconsideracionesEn cas d'accident o avaria de l'autobús que impossibilite la prestació del servici als viatgers, EMT procedirà a la seua substitució amb la major celeritat possible a fi que puga continuar amb normalitat el servici. A més et facilitarem la continuïtat del viatge en altres autobusos de la mateixa línia o una altra coincident sense cap cost. En el cas que resulte impossible la continuïtat del viatge podràs obtindre en l'Oficina d'Atenció al Client la compensació del viatge per mitjà d'un títol univiatge, prèvia presentació del títol no temporal corresponent al viatge interromput (bitllet ordinari, bonobús o B-T).

  • En qualsevol cas, respecta el criteri del conductor. La seua és una valoració professional que vetla per la teua seguretat i la dels altres viatgers.

  • Si creus haver deixat oblidat algun objecte a l'interior de l'autobús, pots dirigir-te a la nostra Oficina d'Atenció al Client a partit del dia següent de la perdua.

  • A l'Oficina d'Atenció al Client (Pl. Correu Vell, 5) o a través del Telèfon d'Atenció (Telf. 963158515 - Fax 963924998 - whatsapp i telegram 658 67 49 20), o utilitzant la nostra web (www.emtvalencia.es), atendrem les sol·licituds d'informació, suggerències, queixes o reclamacions que desitges realitzar-nos.


EMTJOVE lateral

 

descargaapp_lateral_vlc

recomendador de títulosdescarga el plano guia