Tu navegador no tiene soporte para JavaScript!
free templates joomla

EMT Valencia

Pl. Correu Vell, 5
46001 Valencia

Tel. Oficina de Atención
al Cliente: 96 315 85 15

EMT VALÈNCIA FOMENTA UN TRANSPORT SENSE BARRERES

L'Empresa Municipal de Transports manté relacions permanents amb els diversos col·lectius de discapacitats de la ciutat per a fer-los partícips de la flota 100% accessible

L'entitat ha remés a CERMI CV un document detallat amb totes les actuacions realitzades per fer efectiva la igualtat en la mobilitat dels valencians

L'Empresa Municipal de Transports de València (EMT) està conscienciada a millorar i potenciar la mobilitat dels ciutadans per mitjà del desenvolupament de ferramentes i l'aplicació de tecnologies que ajuden a la consecució d'este objectiu, especialment a aquelles persones que presenten algun tipus de minusvalidesa física o sensorial que limita substancialment la seua mobilitat.

EMT València, com a gestora de servici públic de transport, se centra a oferir un transport públic sense barreres, accessible i adaptat a tot tipus d'usuaris, amb independència de la seua condició física.

Amb les incorporacions d'autobusos realitzades des de l'any 2002 fins a l'actualitat, el nombre d'unitats dotades amb pis davall, sistema d'agenollament i rampa automàtica s'ha duplicat fins a aconseguir en 2010, el 100% de la flota accessible, facilitant la mobilitat en l'accés, eixida i interior del vehicle. En esta línia de millora, cal assenyalar les 40 últimes adquisicions que incorporen la doble rampa, tant l'automàtica com la manual, esta última fàcilment desplegable pel conductor, eliminant per complet qualsevol dificultat d'accés.

A més d'estes tecnologies que faciliten que qualsevol autobús de la flota puga ser utilitzat per qualsevol ciutadà, tots els vehicles que componen EMT València incorporen elements interns que faciliten, en el cas de persones amb mobilitat, una major llibertat de moviment, com ara espais reservats a cadires de rodes, posició i visibilitat de les validadores, seients reservats, botons de sol·licitud de parada de fàcil abast i en braille, i sistema d'ajuda senyalitzat (tant d'acústic com visual).

0613-dsc_1095

Basant-se en això, EMT València i l'Ajuntament de la ciutat destinen cada any una part important dels seus pressupostos a renovar i actualitzar el parc d'autobusos, adquirint vehicles dotats de les màximes prestacions quant a confort, tecnologia, seguretat i accessibilitat. En este sentit, les millores introduïdes en matèria d'accessibilitat dels autobusos d'EMT en els últims 8 anys han sigut possibles gràcies a la inversió de 53.244.811 euros.

A més, a pesar que el total dels autobusos que dia a dia ixen a donar servici a la ciutat són 100% adaptats i accessibles, EMT València és una de les poques empreses de les grans ciutats d'Espanya que actualment continua oferint un servici especial individualitzat ‘Puerta a Puerta', el qual se sol·licita per mitjà de telefonada, i que l'any 2010 ha realitzat prop de 37.000 servicis.

EMPRESA SOCIALMENT SENSIBLE I RESPONSABLE

L'Empresa Municipal de Transports es caracteritza per ser una empresa socialment sensible i responsable donada la seua funció de servici públic, especialment cap a determinats col·lectius. En este aspecte, cal destacar que des de fa anys EMT València manté una relació permanent amb les diverses associacions de discapacitats de la ciutat, intentant sempre, en la mesura que siga possible, facilitar i tindre en compte les necessitats que en matèria de mobilitat puguen tindre.

Per a això, es mantenen reunions periòdiques en què s'intercanvien experiències i es reben propostes de millora que l'empresa fa seues per a estudiar la seua viabilitat, se'ls fa partícip de les noves incorporacions d'autobusos i tecnologies, a fi de realitzar accions de proximitat cap estos col·lectius.

0613-dsc_1135

Una part important i molt a tindre en compte, és l'atenció que reben les persones amb discapacitat per part d'EMT València. En este sentit, l'empresa cuida al detall este aspecte oferint als seus treballadors, i en especial als prop d'1.200 conductors per tindre un tracte directe amb l'usuari, cursos de formació contínua orientats a l'atenció al client.

En l'esmentat curs es fa especial èmfasi en l'ajuda que han de prestar a aquelles persones que per la seua condició física o psíquica requerisquen d'una major implicació degut a les seues limitacions. Entre elles destaquen acostar-se el màxim possible a la parada, utilitzar el sistema d'agenollament, i inclús de la rampa si fóra necessari, facilitar-li la validació del viatge,...

INFORME DE CERMI CV

Davant de la recepció d'EMT de l'informe elaborat pel Comité Espanyol de Representants de Minusvàlids de la Comunitat Valenciana (CERMI CV) i de la queixa arreplegada en l'esmentat document, l'entitat està duent a terme mesures de règim intern perquè situacions puntuals i inusuals com la denunciada es corregisquen i no es tornen a donar.

Davant de l'informe de millores proposades per CERMI CV per a una millor accessibilitat en els autobusos d'EMT València, l'empresa agraïx i té en compte les aportacions realitzades en forma positiva, al mateix temps que ha remés a la dita associació un document en què s'arrepleguen i detallen totes les actuacions dutes a terme per l'empresa de transports en matèria d'igualtat en la mobilitat dels valencians.

0613-dsc_1158

Per a qualsevol informació poden consultar la web de l'EMT: http://www.emtvalencia.es/, o cridar a l'Oficina d'Atenció al Client: 96 315 85 15.

Valencia, a 13 de juny de 2011

DESCÀRREGA PDF

<< Tornar
Gener
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Febrer
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            
Març
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30      
abril
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
Maig
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Juny
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Juliol
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Agost
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Setembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
Octubre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
Novembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
Desembre
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Busca per contingut

/ /
/ /